Sad Quotes In Urdu

Universal Qoutes
0


1. "دنیا کی طرح دل بھی آباد رہتا ہے، مگر اندر سے تو کب کا سنسان ہو گیا ہے۔"


2. "تنہائی کی راتوں میں اکیلا پیغاموں کا انتظار کرتا ہوں، مگر وہ کب آئیں، میں نے کب کا خواب دیکھ لیا ہے۔"


3. "دل کی آواز کبھی تو سنو، میں کس طرح کوئی ہوں جو بے تمناؤں کو بھی پورا کرتا ہوں۔"


4. "زندگی کی راہوں میں کبھی کبھی ہارنا بھی ہوتا ہے، مگر میں تو اس راہ پر تنہا ہی ہوں۔"


5. "روشنی کی تلاش میں ہوں، مگر ہر بار تاریکی ہی ملتی ہے۔"


6. "دل کو چھونے والے وعدے کبھی پورے نہیں ہوتے، اور دل کو ٹوٹنے والے دل بھی کبھی سلامت رہتے ہیں۔"


7. "کبھی کبھی رشتوں کی قیمت اس وقت پتا چلتی ہے جب وہ کٹ جاتے ہیں۔"


8. "دل کو سمجھنے والوں کو ہمیشہ تنہا پایا جاتا ہے، کیوں کہ وہی دوسروں کے دلوں کی قیمت جانتے ہیں۔"


9. "کبھی کبھی رنگوں کی جگہ سیاہی ہی زیبائی کو بڑھا دیتی ہے۔"


10. "زندگی کا سفر کبھی کبھی تکلیفوں سے بھرا ہوتا ہے، اور ہم بے کسی کے پاس آنسوں کو چھوڑ کر چلتے ہیں۔"


These quotes express various shades of sadness and melancholy in life.

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)
To Top